Xüsusi tarixə əsaslanan hesabatlar yalnız son 12 ay ərzində müvcuddur
Reklamçı

Reklamçı

Müştərilərnizi Mobilink.az İLƏ ARTIRIN

Mobilink.az daxilində yaradılan tanıtım və reklam kampaniyalarından veb saytlarınız üçün yüksək keyfiyyətli potensial yaradın. Reklamlarınız nəhəng yayıncı şəbəkəmizdə göstərildiyi üçün geniş yayımlanacaqdır. Reklamlarınızı mətn, banner, mətn + şəkil video pop formatında yaradın və açar sözlər, kateqoriya, ekran cihazı, OS, brauzer və coğrafi filtrləri konfiqurasiya edərək reklamlarınızın hədəf auditoriyasına nəzarət edin. Yüksək maliyyətli reklam həllimiz veb saytlarınızın həqiqi ziyarətçiləri üçün pul ödəməyinizi təmin edir.

İndi başlayın
Reklamçı

Qeyd ol

Pulsuz reklamçı hesabına üzv olun

Reklamçı

Reklam Yarat

Reklamlar yarada və auditoriyanızı hədəf ala bilərsiniz

Reklamçı

Trafiki artırın

Sistemimiz məhsul və ya xidmətlərinizi bazara çıxaracaqdır

Reklam Formatları

Reklamçı

Mətn reklamı, Mobilink.az tərəfindən təklif olunan ən sadə onlayn reklam formatıdır. Dörd hissədən ibarətdir: başlıq, təsvir, url ekranı və url tıklayın. Reklam başlığı reklamınızın ən çox diqqət çəkən hissəsi ola bilər, bu səbəbdən başlığınıza ən uyğun açar sözləri daxil edin. Məhsulunuz və ya xidmətləriniz haqqında ətraflı məlumat əlavə etmək üçün təsviri istifadə edin. Göstərilən url reklam təyinatı barədə daha yaxşı bir fikir vermək üçün istifadə olunur.

Tez-tez format dəyişmə ehtimalı, çox az məhdudiyyət və qrafik reklam formatının inkişafı üçün xərcləmə, mətn reklamları İnternetdə reklam vermək üçün təmiz, eyni zamanda təsirli bir seçimdir.

Reklamçı

İnsanlar həmişə bir şəklin min sözdən çox dəyər olduğunu söyləyirlər. Bu səbəbdən reklamçılar banner reklamlarından istifadə etməyi düşünə bilərlər. Bannerlər qonaqların diqqətini cəlb etmək üçün kifayət qədər diqqət çəkici olmalıdır.

Mobilink.az bütün sənaye standart banner ölçülərini dəstəkləyir. Banner reklamı iki hissədən ibarətdir: qrafik şəkil və klik url. Şəkil insanların diqqətini cəlb etməyə və daha yaxşı tutma dərəcəsini təmin etməyə imkan verir.

Reklamçı

Mətn + Şəkil reklamları bir reklamda birlikdə mətn və şəkil yaratmağınıza imkan verir. Həm də facebook stilindəki reklamlar kimi qəbul edilir. Bu reklam formatında istifadə olunan şəkillər ümumiyyətlə ölçüsü normal banner reklamlarından daha kiçikdir. Bu, normal mətn reklamlarından daha yüksək məzmun zənginliyini təmin edəcək və eyni zamanda reklamın həm mətn hissəsinə, həm də şəkil hissəsinə bərabər diqqət yetirəcəkdir.

Mətn + Şəkil mətn reklamı və banner reklamının bütün hissələrini birləşdirir və bu səbəbdən beş hissədən ibarətdir: başlıq, təsvir, göstərilən url, url və şəkil tıklayın

Aralıq reklam, reklam və ya tanıtım məqsədi ilə veb saytdakı səhifə keçidləri arasında yerləşdirilən bir bannerdir.

Aralıq reklamlar, normal bir bannerdən daha yaxşı görünürlük təmin edən tam bir səhifə işıq qutusu örtüyü istifadə edərək bir veb səhifədə bannerlər göstərməyə imkan verir.

Reklamçı

Pop reklamlar üç növ ola bilər: pop-up reklamlar, pop-under reklamlar və yeni sekme reklamlar. Pop-reklamlar ümumiyyətlə klik hadisələrində tetiklenir və ayrı bir pəncərədə göstərilir.

Pop reklamlar ən ucuz onlayn reklam rejimidir. Pop-reklamlar CPM (Mil başına Maliyet) qiymət modelində təqdim olunur.

Reklamçı

Skin reklam (arxa plan reklamı, sayt ələ keçirmə reklamı və ya kitab sonu reklamı da deyilir) veb səhifələrin boş tərəflərində saytın arxa hissəsində görünür və tıklana bilər.

Reklamçı

Video reklamlar reklamları ya onlayn video məzmununun içərisində - ümumiyyətlə video yayımından əvvəl və yayımdan sonrakı kimi tanınan bir reklam tipidir. VAST & HTML5 video pleyerlərində video reklam dəstəyi

Reklamçı

Qiymətləndirmə

Reklamçı

CPC

Tıklama başına ödəniş (CPC) olaraq da bilinən tıklama başına ödəmə (PPC), veb saytlara trafik yönəltmək üçün istifadə olunan onlayn reklam modelidir (adətən veb sayt sahibi və ya veb şəbəkəsi) yalnız reklam tıklandıqda ödəniş edir

Reklamçı

CPM

Min başına maliyyət (CPT) da deyilən mil başına maliyyət (CPM), reklamda çox istifadə olunan bir ölçümdür. Bu, reklamverənin min baxış və ya təəssürat üçün ödədiyi xərclərə aiddir. reklam.

Reklamçı

CPA

Əməliyyat başına maliyyət, reklamverənin müəyyən bir satınalma üçün ödədiyi onlayn reklam qiymət modelidir - məsələn, satış, qeydiyat, klik və ya reklamverən tərəfindən müəyyən edilmiş hər hansı bir hərəkətə görə ödəniş

Reklamçı

CPV

Baxış qiyməti (CPV) onlayn video reklam qiymət modelidir. Bir reklamverənin reklamın hər baxışına və ya təəssüratına görə ödədiyi xərclərə aiddir

Reklamçı xüsusiyyətləri

Reklamçı

Sürətli Qeydiyyat

Reklamçı olmaq üçün sadə addımlar

Reklamçı

Müxtəlif Reklam Formatları

Kampaniyalarınızı həyata keçirmək üçün geniş reklam formatları seçimi

Reklamçı

Ətraflı Hesabat

Reklamlar, açar sözlər və kodlar üçün müddətə əsaslanan hesabatlar

Reklamçı

Hədəf imkanları

Açar sözlər, ekran cihazı, əməliyyat sistemi, brauzer, coğrafi yerlər, ekran cihazları və dil ilə auditoriyanı hədəfləyin

Reklamçı

Saxtakarlıqin Aşkarlanması

Təkrarlanan, etibarsız, proksi və avtomatlaşdırılmış kliklərin qarşısını almaq üçün inkişaf etmiş monitorinq

Reklamçı

Təhlükəsiz Ödənişlər

Reklam verən, Ödəniş Modu => Paypal, 2CO, Check, Bank-dan hər hansı birini istifadə edərək fond əlavə edə bilər

Hədəf Seçimləri

Reklamçı

Açar söz hədəflənməsi

Kampaniyanızla əlaqəli açar sözlər siyahısını yaradın və sistemimiz reklamlarınızın yalnız bu açar sözləri ehtiva edən saytlarda görünməsini təmin edəcəkdir.

Reklamçı

Geo Hedefleme

Coğrafi hədəfləmə xüsusiyyətlərimiz ölkələrə görə insanlara çatmağa imkan verir.

Reklamçı

Kateqoriya Hədəfləndirmə

Hədəf veb saytlarınızı kateqoriyalar seçərək filtrləyin və orada ROI'nizi artırın.

Reklamçı

Cihaz Hədəflənməsi

Reklamlarınızı masa üstü cihazlara və / və ya mobil cihazlara (Android, iOS, Windows) yönəldin.

Reklamçı

OS Hədəfləndirmə

Reklamlarınızı xüsusi əməliyyat sistemlərinə yönəldin.

Reklamçı

Brauzerin Hədəfləndirilməsi

Reklamlarınızı xüsusi brauzerlərə yönəldin.

MobTop.az
X